Известие

Collapse
No announcement yet.

Педал на съединителя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Да обаче като е заминала как да я ползвам. То тя ако може да създава такава сила няма да я свалям
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
      Да обаче като е заминала как да я ползвам. То тя ако може да създава такава сила няма да я свалям
      Повярвай ми може Това че изпуска не значи че няма сила да се саморазлепи
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #33
        Помпите вече са сменени. Долната се оказа доста упорита, но след като я свалих с цялата планка се предаде. Сега нов проблем не мога да обезвъздуша системата. След 2 часа усилия има съвсем слаб резултат, педала има съпротивление от половината надолу и при натиснат зверски до ламарината чак тогава има минимално отделяне. Хода на вилката е около 10 милиметра което ми се струва краино недостатъчно за да работи добре съединителя.
        Някой колега знае ли тези тънкости на обезвъздушаването на съединителя че утре пак да се помъча да го оправя. Поздрави
        Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
          Помпите вече са сменени. Долната се оказа доста упорита, но след като я свалих с цялата планка се предаде. Сега нов проблем не мога да обезвъздуша системата. След 2 часа усилия има съвсем слаб резултат, педала има съпротивление от половината надолу и при натиснат зверски до ламарината чак тогава има минимално отделяне. Хода на вилката е около 10 милиметра което ми се струва краино недостатъчно за да работи добре съединителя.
          Някой колега знае ли тези тънкости на обезвъздушаването на съединителя че утре пак да се помъча да го оправя. Поздрави
          Нали остави първо помпата да се обезвъздуши, стегни холендърчето и след това остави пробката на работния цилиндър да потече хубаво
          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
            Нали остави първо помпата да се обезвъздуши, стегни холендърчето и след това остави пробката на работния цилиндър да потече хубаво
            Аз така направих и после за всеки случай качих жена ми в колата да натиска ,натиска и държи -аз отвивам със лула 8 и с едно маркуче да гледам дали има въздух,педала остава долу стягам ,вдигам го на ръка и още веднъж.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #36
              След доста усилия вече съединителя е добре и кораба се движи
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

              Comment


              • #37
                смених помпата при педала която според мен е горна 75 лв с отстъпката от АХМ.Симптомите бяха същите като на колегата и всичко се оправи
                sigpic
                alfa 166 2.4JTD 170hp
                alfa 147 1.6TS 106hp

                Comment


                • #38
                  Миналата зима смених съединител и работен цилиндър но не смених помпата Сега скоростите взеха да влизат доста трудно Помпата не тече За смяна ли е или подлежи на ремонт
                  ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                  Comment


                  • #39
                    И при мен е така,всичко смених,писах много по въпроса,и не се оправи след смяна на помпата,като е студена трудно включва.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      съединител

                      колеги от две седмици съм собственик на алфа 166 2,4JTD та имам същите симптоми със съединителя мек и пропаднал,проблема е че не тече от никъде,майстора ме записа за др.седмица но ми се налага да се движа а не мога да превключвам,та дали е възможно да е от др.освен от помпата или ако е от нея от горна или долна според вас

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ivo_io Покажи съобщение
                        колеги от две седмици съм собственик на алфа 166 2,4JTD та имам същите симптоми със съединителя мек и пропаднал,проблема е че не тече от никъде,майстора ме записа за др.седмица но ми се налага да се движа а не мога да превключвам,та дали е възможно да е от др.освен от помпата или ако е от нея от горна или долна според вас
                        Ако няма теч е от горната помпа
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Ако няма теч е от горната помпа
                          мерси колега,но все пак за да е сигурна работата доколкото разбирам "горната" е откъм мотора/по-евтината/

                          Comment


                          • #43
                            Горната помпа е тази на педала, когато е износена няма теч но просто не може да направи нужното налягане да задвижи вилката на съединителя.
                            А това до двигателя е работен цилиндър но по често му викаме долна помпа
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                            Comment

                            Working...
                            X